Shopping Cart

Intrebari Frecvente

Mai jos regăsim răspunsuri la cele mai intâlnite intrebari.

Venim în sprijinul dumneavoastră cu răspunsuri la întrebări frecvente în speranța că vă vom face navigarea pe magazinul online Cesare Paciotti București cât mai plăcută.

Cum cumpăr de pe acest site?

  1. Alege secțiunea (femei, bărbați, accesorii), formatul (colecția) și familia (tipul articolului).
  2. Vizualizează produsul/produsele care te interesează. Printr-un simplu clic, fotografia se poate mări pentru a vedea detaliile și partea din spate a produsului, materialul, mărimile disponibile, codul și prețul.
  3. Selectează un articol și adaugă-l în coș. Poți continua cumpărăturile sau poți plasa comanda.
  4. Dacă dorești să plasezi comanda, ai posibilitatea de a face acest lucru înregistrându-te sau poți finaliza operațiunea fără înregistrare.
  5. Alege dacă dorești să ridici comanda din magazinul Cesare Paciotti din Calea Victoriei sau să o primești prin trimitere standard sau expres.
  6. Alege metoda de plata “Plata la livrare”.
  7. Confirmă comanda.
  8. Vei primi un e-mail de confirmare a comenzii.

Informaţii generale

  • Prețurile din magazinul online și cele din magazinul Cesare Paciotti Bucharest sunt aceleași?

    Da, dar dacă ar exista orice diferenţă între preţurile care apar pe pagina web şi cele de pe etichetele articolelor vestimentare, preţul corect ar fi cel de pe bonul de cumpărare.

 

  • Care este politica privind ajustarea preţurilor?

    Nu efectuăm ajustări în cazul articolelor ale căror preţuri iniţiale au fost reduse.

 

  • Se înlocuiesc articolele cu mențiunea “epuizat”?

    Dacă un articol este epuizat, vom încerca să îl înlocuim cât se poate de repede. Dacă nu mai este în stoc, îl vom retrage de pe site.

 

  • Voi primi același produs pe care îl văd în fotografie?

    Da, pozele produselor aflate pe site reproduc cât mai fidel produsul comercializat.

 

 

  • Este posibil să primesc informații periodice pe e-mail cu ultimele noutăți și oferte de la Cesare Paciotti Bucharest?

    Da. Accesând “Newsletter” vei primi informații privind ultimele noutăți, lookbook-uri și evenimente de la Cesare Paciotti.

  • Pot să mă dezabonez de la Newsletter-ul de la Cesare Paciotti Bucharest?

    În secțiunea “Newsletter” vei putea să te dezabonezi cu ușurință. Completează datele și selectează “Trimitere”.

 

  • Cum recuperez parola dacă am uitat-o?

    Dacă ai uitat parola, poți să o recuperezi din secțiunea Log-in. Vei primi un e-mail cu noua ta parolă.

  • Cum mă pot asigura ca am făcut comanda?

    După ce ai plasat comanda, vei primi un e-mail de confirmare. În cazul în care nu îl primești, contactează magazinul la numarul de telefon +40 31 311 35 11.

  • Pot să aflu starea comenzii mele?

    Da, poți vedea starea actualizată a comenzii tale în timp real. Pentru aceasta sună la magazinul Cesare Paciotti Bucharest pentru a primi informații cât mai precise despre starea comenzii tale.

 

 

Ce modalități de plată punem la dispoziție?

  •  Pentru comenzile expediate prin curierat plata se va face ramburs la primirea coletului.
  • Pentru comenzile cu ridicare din showroom, plata se va face în locația respectivă.

Expedierea comenzii

  • Unde pot primi comanda?

    Poți primi comanda la adresa dorită (la domiciliu, la serviciu etc. – niciodată la o căsuță poștală) sau în magazinul Cesare Paciotti Bucharest din Calea Victoriei nr 118.

  • Țara în care se livrează poate fi diferită de cea în care se realizează comanda?

    Îți recomandăm să iei legătura direct cu personalul magazinului pentru ați recomanda cea mai bună soluție în acest sens.

  • Cât durează livrarea comenzii?

    Termenele de livrare depind de tipul de livrare selectat. Livrarea la magazin este gratis și se realizeaza instant deoarce detinem stoc pentru toate produsele disponibile pe site. Livrarea standard între 3 și 5 zile lucrătoare și livrarea express între 2 și 3 zile lucrătoare.

  • Cât trebuie să plătesc pentru livrare?

    Pentru livrarea la magazin, transportul este gratuit.

    Livrarea standard este GRATUITA pentru comenzi ce depasesc 1000 RON.

    Livrarea express costă 49,00 Lei.

Returnare Comandă

Cum returnez un articol?

Modul cel mai simplu de a returna un articol este de a te prezenta cu el în magazinul Cesare Paciotti Bucharest din Calea Victoriei nr 118. Dacă nu ai această posibilitate, contactează magazinul pentru a fi îndrumat către cea mai optimă soluție.

 

  • Cât timp am la dispoziţie pentru a returna un articol?

    Toate returnările trebuie să aibă loc în termen de 1 lună de la data e-mailului de confirmare a expedierii. Aceasta se adaugă dreptului tău de a returna un articol în termen de 14 zile de la data primirii comenzii.

  • Trebuie să achit ceva pentru a returna articolele?

    În cazul în care comanda a fost expediata cu un produs greșit, deteriorat, uzat, ruturul va fi gratuit. În caz contrar, costul returului va fi suportat de către client.

  • Cum îmi vor fi returnaţi banii?

    După ce returnarea este aprobată, îţi vei primi banii înapoi în acelaşi mod de plată cu care ai efectuat achiziţia

  • Când îmi vor fi returnaţi banii?

    După aprobarea returnării (articolele trebuie să fie în stare impecabilă şi etichetele interne trebuie să fie intacte), vei primi un e-mail/telefon de confirmare care indică faptul că ţi se vor returna banii în maximum 15 zile.

* CesarePaciotti-Bucharest.ro îşi rezervă dreptul de a refuza returnările expediate sau comunicate după limita perioadei de returnare sau articolele care nu se află în aceeaşi stare în care au fost primite.

Ghidul de Marimi Cesare Paciotti

Ne dorim ca experienta ta pe site-ul nostru sa fie cat mai placuta de aceea venim in sprijinul tau cu ghidul oficial de marimi Cesare Paciotti.

Newsletter